Ooh, Cherry Blossoms . 噢,我看櫻花


Ooh, Cherry Blossoms . 噢,我看櫻花

I am sorry that I have not posted here for a couple of weeks after my Cherry Blossoms trip, as I have been busy planning my upcoming trips of this year.

I love traveling, it's one of my best favorite activities. I enjoy very much traveling to the new places as well as revisiting the old places that I have visited again and again.

I enjoy traveling in different places in different seasons, there are always reasons to see new things in different perspectives.  My husband is not so fond of frequent traveling, he prefers to spend time on his racket sports, but he would never leave me alone when I plan to travel. I am blessed and I am lucky.

I love greens and flowers; it makes me feel the world is moving. I like seeing the Cherry blossom blooming and the Autumn leaf color changes. And this year, I went to South Korea to see the Cherry Blossoms following the blooming predictions from Busan to Seoul.

Blooming flowers are beautiful, I didn't feel bored of seeing them blooming every day during my trip. Just loved it.  

很抱歉,在我櫻花之旅後的這幾個星期都沒有在這裡分享帖子,我不是在躲懶,而是因為我一直在忙著計劃和安排我今年下來的外遊行程。

我好喜歡旅遊,那是我最心愛的活動之一。 我愛到訪新的地方,同樣也不介意重訪再訪已到過的老地方。

我喜歡在不同季節出門旅遊,也總找到要出門的理由,從不同的角度去看新事物也永遠是我旅遊的原因,哈哈不想用"借口"。 我外子不太喜歡頻繁的外遊活動,他較愛用時間打球;但我要外遊時,他還是選擇和我一道去,這點我很感恩,我覺得我很幸運,也很幸福。


















我喜歡綠樹和鮮花,它讓我感覺到世界在轉。 我喜歡看櫻花盛開,綠葉變紅。 今年,我選擇了跟着花期走去賞樱,從釜山到首爾,每天看着樱花的變化。

盛開的樱花很美,我在這樱花旅程中每天都在看着花在綻放,完全不覺沉悶和重複。簡直愛上了大自然的美











Comments